četvrtak, 31. ožujka 2011.

Meatballs & Spagetti



Moji klinci su zbilja komplicirani što se tiče hrane, tako da stalno moram razmišljati što bi oni jeli i prema njima slažem dnevne menije.
Danas je došao red na bologniese i špagete no bilo bi idealno kad bi to svi jeli, moja najstarija kćer ne može vidjeti bologniese umak pa sam malo švrljala po netu u potrazi za alternativom a da ne zakinem sina koji bi mogao svaki dan jesti ovo jelo.
Tako sam naletila na mesne okruglice sa špagetima i odlučila pokušati (da, da od dijela mesa sam napravila bologniese umak u slučaju da okruglice ne budu htjeli jesti).
Moram priznati da je bilo jako fino i od sada ćemo često imati okruglice na stolu :)




Recept:
500g mljevenog mesa
1 jaje
malo krušnih mrvica (ja sam stavila od prilike 2-3 žlice)
2 režnja češnjaka
sol, papar
sve dobro izmjesiti rukama i formirati male kuglice te ispržiti na ulju. Ispržene okruglice staviti sa strane na tanjur.

Umak:
Prepržiti sitno kosani luk na malo maslinovog ulja, dodati malo crvene paprike, oko 1-2dcl paradajz soka i oko 1dcl goveđeg temeljca , malo peršina i u to staviti mesne okruglice te pustiti da prokrčka 10-25 minuta.
Idući put ću raditi veću količinu i onda ću dio pečenih okruglica spremiti u škrinju, kasnije se samo napravi umak i ubaci meso unutra i ručak je na stolu za 15 minuta.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...