četvrtak, 31. ožujka 2011.

Lava Cake



Kad sam saznala za ovaj desert odmah sam ga odlučila pripremiti, prvi put je bilo katastrofa, em sam stavila malo više šećera (pobjeglo mi je) em je bilo pretekuće. Kad sam ga drugi put radila djeca su dojurila u kuhinju vidjeti što se miksa, i s nestrpljenjem očekivali što će to biti, kad su vidjeli da vadim ramekine samo su komentirali "neeee opeeet, nećemo to jesti", no ovaj put su se prevarili jer je bilo preukusno, polizali su posudice koliko im je bilo fino.



za 6 kom:
125g tamne čokolade
125g putra
2 jaja
2 žutanjka
4 žlice šećera
2 žlice brašna
Čokoladu i putar otopiti na pari ili u mikrovalnoj.
Jaja i žutanjke pjenasto miksati sa šećerom i u tu smjesu uliti čokoladu i putar. Na kraju umješati brašno.
Ramekine namazati putrom i pobrašniti te napuniti.
Sve staviti u pećnicu na 220 st.C na 10-15 min.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...