četvrtak, 31. ožujka 2011.

Zaigrani ražnjići




Zbilja sam nemaštovita što se tiče ribe i obično ju spremim tako da ju ispržim na tavici ili zapečem u pećnici.
Htjela sam sudjelovati u jednoj forumskoj igri gdje je tema bila riba, i razmišljala sam što bi ja mogla napraviti i nikako nisam bila zadovoljna svojim razmišljanjima.
E onda sam jednog dana radila oslića i odlučila sam se malo poigrati, zavirila sam u frižider i vidjela da imam još jedan poriluk i odlučila sam isprobati tu kombinaciju. Bilo je odlično! A i jako lijepo izgleda na tanjuru.

Oslić i poriluk narezati na komadiće i napikati na štapiće.
Politi maslinovim uljem i ispeći na grill tavici.
Krumpiri su kuhani u slanoj vodi, kasnije je dodano malo maslinovog ulja i malo peršina.



Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...