četvrtak, 8. prosinca 2011.

Vafli


Predobri!
Dugo sam tražila dobar recept za vafle i nijedan mi nije bio toliko dobar da bi ga radila dva puta.
A onda sam u jednoj knjizi naletila na ovaj recept, i moram priznati da je savršen.
Vafli su izvana hrskavi a iznutra mekani, i što je najbolje ne opuste se nakon par sati, to mi je bilo užasno kod svih prijašnjih, ali i još jedna jako bitna stvar je hlađenje, obavezno ih morate hladiti na rešetki i da nisu naslagani jedan na drugi kako se ne bi opustili nego da zadrže hrskavost izvana a mekoću iznzutra.


2 jaja (odvojiti žutanjke i bjelanjke)
2 žlice šećera
180ml mlijeka
125ml vode
1 vanilin šećer
300g brašna (pola oštrog-pola glatkog)
1 žličica praška za
2 žlice gustina
prstohvat soli
125g maslaca

1. u manjoj zdjeli istucite bjelanjke
2. u drugoj zdjeli istucite žutanjke sa šećerom i vanilin šećerom, dodati mlijeko i vodu pa postepeno dodavati brašno sa praškom za pecivo, gustinom i sol. Na kraju umješati rastopljeni maslac.
3. u smjesu žutanjaka dodati bjelanjke i lagano umješati.
4. ostaviti u frižideru 30 minuta
5. peći vafle u pekaču

Pečene vafle staviti na rešetku da se ohlade i posipati šećerom u prahu.



2 komentara:

  1. Odlicni vafli! I ja ih volim i imam slican recept osim sto umesto gustina dodam prah za puding od vanile. Svakako cu probati i ovako jer sto se mene tice nema losih vafli, volim ih i mekane i hrskave.
    Lep ti je blog, upravo ga prelistavam i uzivam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najbolji recept koji sam probala za sada... fakat nisu gumeni!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...