srijeda, 20. travnja 2011.

No knead bread



Stalno sam pokušavala napraviti fini domaći kruh, no bezuspješno, ili bi bio pretvrd ili se previše osjetila germa i na kraju sam odustala.
U potrazi za novim receptima sam naletila na ovaj recept i prvo što me fasciniralo je bila jednostavnost, ne treba mjesiti tijesto ali mora dugo stajati pa mu je to i jedina mana, no krajnji rezultat je fantastičan.

Kruh uspjeva svaki put i kod mene doma nestane još dok je topao :)




Priprema:

420 g brašna
350 ml vode
1/4 žličice suhog instant kvasca
1 i 1/4 žličice soli

Brašno, kvasac i sol staviti u jednu posudu, dodati mlaku vodu i pomješati (ne treba mjesiti). Kad se svi sastojci sjedine, prekriti i ostaviti da odmara 12-18 sati.

Ja zamjesim popodne i sutradan ujutro ga pečem.

Nakon što je tijesto odležalo, obilno pobrašniti radnu površinu i izliti tijesto, kažem izliti jer je sada tijesto dosta mekano i ljepljivo. Pobrašnite i odozgora da se ne ljepi za ruke i onda tijesto preklopite 4 puta (kao za lisnato tijesto).
Pobrašniti kuhinjsku krpu i tijesto prebaciti u nju, zamotati i staviti u jednu posudu da ne izgubi oblik, neka odleži 1-2 sata.

Uključite pećnicu na najjaču temperaturu i zagrijavajte posudu sa poklopcem.
Kad je pećnica zagrijana, tijesto prebaciti u posudu, poklopiti i peći 30 min, nakon toga maknuti poklopac i peći još 10-15 min.
Pečeni kruh istresti iz posude i staviti na mrežicu (odignut od podloge) da se ohladi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...