srijeda, 20. travnja 2011.

Baklava


U što volim baklavu, ali volim i razvlačit kore za nju. Moji doma guštaju dok me gledaju kako ju radim, a onda kasnije svi guštamo u slatkim okusima :)
Inače smo veliki sladokusci pa nije ni čudno da nam baklava nestane brzinom munje.

Sastojci:

tanke kore
(500g glatkog brašna, 300ml vode, 1/2dcl ulja: umijesiti glatko tijesto, razdijeliti na 3 dijela, zamotati prozirnom folijom i ostaviti da odmara(što duže odmara to će se lakše razvlačiti), na pobrašnjenu podlogu staviti jednu lopticu tijesta, pobrašniti, razvaljati (tko je spretan s oklagijom može tijesto malo zanjihati u zraku) i lagano rukama razvlačiti da kora bude što tanja, ja sam ovaj put radila u manjoj tepsijici pa sam i rezala koru u krugove)





500g oraha (100g narezati)
250g maslaca
5 žlica krušnih mrvica (staviti u orahe)

Priprema:
-Svaku koru namazati maslacem i posuti orasima
-Izrezati baklavu na rombove (jednu koru ostaviti)
-Peci 45 min na 180°C
-Maknuti gornju koru (koja nije rezana)
-Sve zaliti zaljevom:

1kg šećera
1l vode
1 limun
prokuhati 10 min

-Vratiti gornju koru
-Ostaviti preko noći na sobnoj temperaturi

Ne znam zašto, no jednostavno nisam slikala pečenu baklavu u tepsiji, ovo je prije pečenja.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...